Dedert Ijs is bij uitstek een bedrijf dat zich richt op innovatie, iets nieuws, gericht op de jonge en ook de volwassen ijseter. Die ontwikkeling heeft er voor gezorgd dat we naast de bekende ijsjes een aantal nieuwe en bijzondere concepten/smaken hebben ontwikkeld. Deze smaken zijn uniek, zeer lekker en onderscheidend. Maar we zijn niet klaar, we gaan door op de ingeslagen weg en zullen steeds weer met nieuwe smaken de klant en uiteindelijk de consument blijven verrassen en verblijden.
In 2012 ontwikkelde chef Hans van Wolde, van twee sterren restaurant Beluga in Maastricht, een ijsje dat tegelijk bitter, zoet als zuur is. Een smaaksensatie die zijn weerga niet kent. Het ijsje op een stokje met de naam Tropical Coco Shuffle bestaat uit een combinatie van de smaken ananas, cocos, citroen, passievrucht en banaan.
Na het succes van de Tropical Coco Shuffle heeft Hans van Wolde nog twee andere smaken ontwikkeld.
Samen met Hans van Wolde zullen we het concept verder uitrollen daarbij ligt de nadruk op vers, gezond, lekker en puur.
Een ander nieuw concept is het ontwikkelen van ijsjes met een percentage alcohol erin, voor de volwassen ijseter.
"Icemxx Sticks offers a new original taste experience combining ice cream & alcohol."
Biologisch, lekker en gezond is absoluut de nieuwe lifestyle en dat zet zich ook voort in het ijs. We produceren biologische ijsjes voor een groot aantal markten in Europa. En de markt groeit nog steeds.
De markt voor kosher ijs is groeiende. Op dit moment leveren we aan de Verenigde Staten, Engeland, Belgiƫ, Frankrijk en Israel. Het ijs wordt op een zeer zorgvuldige wijze geproduceerd en voldoet aan alle gestelde eisen.
Bekijk hieronder de Ice Bucket Challenge van Klein's Kosher Ice Cream!
"A taste experience in the freezer of the most consumed soft drink among young people between 15 and 25 years.This creates additional turnover in your freezer.
Global energy drink consumption grew by 14% in 2011 compared to the previous year, to 4.8 billion liters. Over the last five years, consumption has risen by about 10% annually. In 2011, the global energy drinks market was worth $37 billion.
Energy drinks remain the most dynamic segment in the soft drinks market, with strong growth in most countries."